Wanita Tanpa Pakaian Terperangkap Dalam Serombong Rumah Bekas Teman Lelaki

California – Seorang wanita terperangkap dalam serombong rumah dalam keadaan bogel ketika cuba masuk ke rumah bekas kekasihnya pada pukul 5 pagi.Ia menyebabkan pasukan bomba terpaksa dipanggil bagi mengeluarkannya. Proses mengeluarkannya mengambil masa selama dua jam.

Pada mulanya, wanita itu, cuba memasuki rumah bekas teman lelakinya, Tony Herbnandez dengan membunyikan loceng namun tiada jawapan.Dia kemudiannya membuka pakaiannya untuk membolehkan dia masuk melalui serombong asap itu dengan mudah, namun tersekat di situ.

http://i0.wp.com/mynewshub.cc/wp-content/uploads/2015/01/serombong.jpg?resize=644%2C322

Menurut Hernandez, dia menyedari bekas kekasihnya terperangkap di dalam serombong seluas 12 inci x 12 inci itu apabila dia memanggil namanya ketika Hernandez bangun untuk bersiap sedia ke tempat kerja.“Saya tidak membenarkan dia masuk ke rumah kerana saya tidak suka dengan kelakuannya terhadap dua anak kami. Kelakuannya itu tidak baik untuk anak kami,’’ katanya.Selepas dikeluarkan dari serombong tersebut, wanita tersebut dibawa ke hospital.-mynewhub.cc

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments :

  1. Merkur - Safety Razor & Blades - Merkur Review - Decades
    The Merkur safety 메리트카지노 razor was designed to provide a better shave compared to the other 온카지노 Merkur models. I have been doing this for  カジノ シークレット Rating: 4.5 · ‎Review by Jeff Grant

    ReplyDelete